Soru
Tekrar merhabaDumankaya'nın satış ofisindeki vip bölüm için yaptığınız açıklamaya teşekkür ederim. Tabii ki özel müşterileri vardır ve özel davranabilirler. Ama bence yöntemleri yanlış, "özel olmayan" 'müşterilerine hissettirmeden özel olarak yardımcı olmaları gerekir.Yine de kendi bilecekleri bir iş tabii ki.Size tekrar teşekkür ederim.Saygılar



Yanıt : Merhaba. Rica ederim... Bu Dumankaya'nın tercihi... VIP'ye özendirmek için böyle bir şey yapılmasının doğruluğu tartışılabilir... Ama Dumankaya "deneysel öğrenme"yi önemseyen bir şirket... Yaptıklarının hata olduğunu düşünürlerse vazgeçerler... Vazgeçmediklerine göre sonuçlar olumlu olduğu anlamına gelir...
Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Haziran 2012 | 21:33 Jülide Denizci 60 Kişi okudu

Yorumlar

    Henüz yorum yok.
    Üye işlemlerinden üye olup / giriş yaparak sizde yorum yapabilirsiniz. Üye işlemleri için tıklayın