Tebernüş Bey günaydın ve iyi haftalar ;Sitenizin büyük in

Soru
Tebernüş Bey günaydın ve iyi haftalar ;Sitenizin büyük inşaat firmaları tarafından nasıl izlendiğini ve bu firmalardan konut alan insanların yorumlarının ve sizin cevaplarınızın nasıl takip edildiğini zaten hepimiz biliyorduk. Gelen mesajları incelediğimde Senay Unsal hanımefendinin mesajı dikkatimi çekti. Kendisi Fi yapı da çalışan birisi sanırım ve sitenizde Fiyapı projelerinden konut alan insanların haklı veya haksız yakınmalar , boşuna evham yapmaları sonucunda sizden yardım istemelerine biraz alınmışlar anladığım kadarı ile. Ancak mesajdaki bir söz çok can alıcı CEVAPLANMAYAN HİÇ BİR SORU OLMAMAKTADIR...!!! Bu çok iddalı ve haddinden fazla popülist bir cevap ve bana göre gerçekleri yansıtmayan bir durum. Fİ yapı projelerinden ev alan insan sayısı 3000 den fazladır ve bu insanların içinden değişik iletişim kanalları ile soru soran insanların tüm sorularının cevaplandırılması çok büyük kurumsal call center firmalarının bile hayalini süsleyen bir feedback olacaktır. Kurumsal iletişim olarak bana göre pek başarılı olmayan Fİ yapı nın böyle bir müşteri memnuniyeti oluşturması şu an için imkansızdır. Firmada yönetim ve organizasyon birimlerinden onlarca insan çalışır ama iki kişinin eline fotoğraf makinası verilip te gidin şantiyelerden her ayın 1-5 i arasında güncel fotoğraflar çekin sonra webmasterlara verip sitede güncel ve zamanında yayınlayın denmemiş . En son konulan fotolardan önce 2 ay boyunca fiyapı nın sitesine güncel fotoğraflar konulmadı. İletişim kanallarında e-mail olarak info@fiyapı.com diye bir mail adresi var. Tek bir mail adresi yerine insanlar hangi projeden ev aldıysa o projeye ait bir mailing sistemi yapılsın Fİ-tower dan ev alan birinin attığı bilgi talebi maili örneğin info_fitower@fiyapı.com mail adresine , fi side dan ev alan kişinin attığı bilgi talebi maili info_fiside@fiyapı.com adresine gitsin ve bu filtreleme sayesinde her projenin soruları o proje ile ilgilinen kişilerin önüne düşsün. Ben şahsım adına 1 senelik süreç içerisinde 3 defa mail ile bilgi istedim bazı sorular sordum , değil Fikret Bey inşaattaki vinç operatörü bile geri dönüş yapmadı bana...!!! Diyorlar ki arayıp telefonlar ile cevap veriyoruz. Arkadaş sen mail sistemi ile şikayet cevaplamayı efektif duruma getirirsen iş gücünü daha rahat kullanırsın , telefonlara bakacak birilerine ihtiyacın olmaz. Konut sahibininde her hangi bir zamanda aklına bi şey gelip mail ile bilgi istediğinde , şirket olarak zamanında ve yeterli şekilde bilgi geri dönüşü yaparsanız telefon trafiğine de gerek olmaz... O kocaman internet sitesini adam akıllı kullanacak güncelleyecek birileri yokmudur koca holding te ?? Örnek buralarda günlerce tartışılan Fi tower dış cephesi için internet sitesinde duyuru mesajı çıksa girildiği zaman , dış cephe rengimiz bu şekilde olacaktır diye bir temsili resim çıksa al sana müşteri memnuniyeti....!!! Tebernüş Bey sizin sitedeki sorulara verdiğiniz cevapların sürelerinin % 10 u kadar kısa sürede sorulan sorulara Fi yapı olarak geri dönüş yapılsa ortada bir sorun kalmaz. Ancak gördüğüm kadarı ile sizin kadar özverili çalışmıyor büyük inşaat şirketlerinin Müşteri Hizmetleri bölümleri... Bu sitem sadece Fikret Bey ve şirketi için değil , tüm büyük inşaat firmalarında aynı problem devam ediyor ..... İyi ki siz ve bu site var da doğru düzgün insan yerine konularak kısa sürede bize bilgi dönüşü yapıyorsunuz.. Bence sizden ve bu siteden örnek almaları gerekiyor inşaat firmalarının kurumsal iletişim bölümlerinin....



Yanıt : ) İnşaat şirketlerinin satış, pazarlama ve kurumsal iletişim bölümleri genelde herşeyi biliyor) Ansiklopedi gibi zannediyorlar kendilerini... Sizin veya benim vereceğim akıllara pek ihtiyaçları yok)
Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Aralık 2010 | 09:43 Gökmen Karaca 445 Kişi okudu

Yorumlar

    Henüz yorum yok.
    Üye işlemlerinden üye olup / giriş yaparak sizde yorum yapabilirsiniz. Üye işlemleri için tıklayın