Sn Ruşen Bölükbaşı'nın değerlendirmeleri ile ilgili

Soru
Bahçeşehir'de oturan biri olarak Sn Ruşen Bölükbaşı'nın, önceki değerlendirmeleri ile ilgili bir değerlendirme de ben yapacağım. Eğer kendisinin dediği gibi Basın Ekspres yolu 2. bir Maslak olacaksa, buraya sadece 3 km uzakta olan Halkalı, 11 km uzakta olan Ispartakule ve Bahçeşehir neden değer kaybetsin? Buraların trafik sorununu çözmek o kadar kolay ki..Tem'in sağındaki ve solundaki yan yolları 3- 4'er şeritli hale getirip akışı sağlamak, karayolu trafiğinin çözümüne büyük katkı yapar. Zaten hazır yan yollar var, ancak bazı yerlerde tıkanıyor. Az bir istimlak ile nispeten düşük yatırımlarla bunlar yapılabilir. Problem şu ki her aşılan darboğaz, trafik sıkışıklığını bir sonraki adıma taşıyor Istanbul'da. Bahçeşehir- Mahmutbey gişeleri trafiği çözülse, bu kez Basın Ekspres yetmeyecek. Ayrıca Bahçeşehir ve Ispartakule'nin diğer avantajı Avrupa'ya giden tren yolunun ortadan geçmektesi. Bu demiryolunu ıslah ederek çift yönlü hale getirmek, Ispartakule durağını da ana noktalardan biri yapmak için yer de var. Çok büyük bir yatırım olduğunu sanmıyorum. İster Marmaray'la gelin, isterse banliyöyle, isterse metroyla. yeter ki istensin. Daha da önemlisi Bahçeşehir ve Ispartakule 3. havaalanına yakın. Bu demiryolu oraya uzanarak, 3. havaalanında çalışacak onbinlerce beyaz yakalı buralarda sosyal ve havası temiz, nefis bir hayat yakalayabilir. Yani kısaca Bahçaşahir ve Ispartakule'nin cazibe merkezi olması işten bile değil. Ancak, Bahçeşehir ve Ispartakule bölgesi ulaşımda en az yatırım alan bölgeler dersem abartmamış olurum. Nedenini de bizler biliyoruz, burada bahsetmeyeyim. İyi akşamlar



Yanıt : Peki...
Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Kasım 2013 | 16:58 Mehmet Bardakçı 794 Kişi okudu

Yorumlar

    Henüz yorum yok.
    Üye işlemlerinden üye olup / giriş yaparak sizde yorum yapabilirsiniz. Üye işlemleri için tıklayın