Özak GYO Müşteri Hizmetleri

Soru
Merhaba Tebernüş Bey, tam soru formatında olmasa da aslında konut sektörünün genelinde gördüğüm bir sorunu paylaşmak istiyorum. Özak GYO Hayattepe projesi satışa çıktığında (geçen yıl Mayıs ayı) internet sitelerinden form doldurup telefonla geri dönüş rica etmiştim. Tabi arayan soran olmadı. Bugün telefonum çaldı, Özak GYO'dan aradılar, girdiğim taleple ilgili görüşmek istediklerini ilettiler 15 ay sonra :) Ben de talebimin 15 ay önce olduğunu bugün projeleriyle ilgilenmediğimi söyledim ve teşekkür ettim. Arayan personel hiçbirşey söylemeden telefonu yüzüme kapattı. Bu 1980li yılların bakkal anlayışı: "Nasılsa ürün satıyor müşteriye kötü davransam da satışım etkilenmez". Ayrıca konuta talep çokken internetten gelen talebe yanıt vermemek, satış azalınca da internet database ini kullanma yöntemini Özak GYO pazarlama bölümü dahiyene bir çözüm olarak mı görüyor acaba :) İlgililere iletirseniz sevinirim. Teşekkürler, iyi günler.



Yanıt : Merhaba. Rica ederim. Olaya tersten yaklaşalım: Database'e kayıt yaptıran bir müşteriyi neden aramasınlar? Sonuçta satışçılar sattıkları her konuttan prim alıyor. Arayıp da size ulaşamamış olabilirler mi?
Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Ağustos 2014 | 10:58 MURAT KASTAN 1154 Kişi okudu

Yorumlar

    Henüz yorum yok.
    Üye işlemlerinden üye olup / giriş yaparak sizde yorum yapabilirsiniz. Üye işlemleri için tıklayın