merhabalar, sitenizdeki bir haber dikkatimi çekti, sarıyer oksi
Soru
merhabalar, sitenizdeki bir haber dikkatimi çekti, sarıyer oksizen konakları ile ilgili dava. aynı şirket halkalıda istanbul launge projesini yapıyor ve yakın zamanda bir proje daha satışa çıkaracak. avrupa konutları atakent 3 fiyat ve ödeme koşullarını beğenmeyen arkadaşlara bu projeyi beklemelerini söylüyordum, (sütten ağzım yandı şimdi kimseye bir şey demiyorum) davadaki iddialarda hoş değil, gerçi dava nasıl neticelenir bilmiyorum, beklemek gerekir yada gidip projeyi incelemek, yada iyimser olup villalarda problem çıkma ihtimali katlı evlere göre daha fazla olur deyip durumu görmezden gelmekmi. saygılar
Yanıt : Merhaba. Az önce şirketin PR ilişkilerini yüüten Esra Zincirkıran aradı... konudan bahsetti... Açıklama gönderecek... Açıklamaya bakmak gerekiyor... Eroğlu bu yıl 8 projeyi satışa çıkarmaya hazırlanıyor... Müşteri memnuniyetine özen göstermeli... Bu tür sorunların bir kısmı olur... Çözülemeyek sorunlar değil... Önemli olan soruna müdahale süresi... satış sonrası hizmetler iyi bir marka olabilmek için son derece önemli... Şirketin bu işi fazlasıyla önemsemesi gerekiyor. Tabi üst gelir grubundaki müşterileri memnun etmek çok zordur... Alt ve orta gelir grubu sorunun giderilmesi için uğraşır... Çözemezse feryadı basar... Üst gelir grubu şirketle bile muhatap olmaz... hemen davayı açar... Bu arada şirketin Habertürk'e gönderdiği açıklama şu şekilde 10 Ocak 2011 tarihli Haber Türk Gazetesi'nde yayınlanan Lüks villayı alt katı sürekli rutubetli diye dava ettiler başlıklı haberde aktarılan konunun, bu konudaki görüşümüz alınmadan haber yapılmış olmasından büyük üzüntü duyduk. Bu nedenle size şirketimizin müşteri politikası, çalışma tarzı ve yapılan haber hakkında bilgi vermek isteriz. Eroğlu Yapı için müşteri memnuniyeti verdiği hizmet kapsamında en önemli kavramdır. Bu nedenle; Oksizen Konakları projemizin tesliminden sonraki teknik ihtiyaçlarını gidermek ve konulara anında müdahale edebilmek için Oksizen Konakları içerisinde 'on-site' Müşteri Hizmetleri departmanı kurulmuştur. Müşterilerimizden gelen tüm talepler ve yaşanan sorunlara zaman kaybetmeden, müşterimizin ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde cevap vermeye özen göstermekteyiz. Elbette bazı durumlarda müdahale edilmesine rağmen; çıkan teknik sorunun niteliğine bağlı olarak maalesef anında çözüm üretilmesi mümkün olamamaktadır. Eroğlu Yapı olarak, olumlu ve olumsuz her koşulda müşterilerimize sunduğumuz tüm hizmetlerin arkasında durarak, yalnızca teslimata kadar değil, teslimat sonrasında da verdiğimiz hizmetler ile müşterilerimizin yanında olmaya devam etmekteyiz. Haberinizde aktardığınız konunun, dava sürecine girdiğine ilişkin bilgimiz olmamakla ve söz konusu dava konularını kabul anlamına gelmemekle beraber, müşteri odaklı hizmet yaklaşımımız ile konu hakkında en kısa sürede gerekli inceleme ve çalışmayı yaparak; şirketimizin üzerine düşen bir yükümlülüğün bulunması halinde sorunun en kısa sürede çözümleneceğine ve Oksizen Konakları sakinlerinin keyifli yaşantılarına devam edeceğine inancımız tamdır.Konunun tarafımızca takip edildiğini ve konuyla ilgili bundan sonraki gelişmeler hakkında gerekirse size bilgi vermekten memnuniyet duyacağımızı bildirmek isteriz. İyi çalışmalar dileğiyle sevgiler...
Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı. Yanıt : Merhaba. Az önce şirketin PR ilişkilerini yüüten Esra Zincirkıran aradı... konudan bahsetti... Açıklama gönderecek... Açıklamaya bakmak gerekiyor... Eroğlu bu yıl 8 projeyi satışa çıkarmaya hazırlanıyor... Müşteri memnuniyetine özen göstermeli... Bu tür sorunların bir kısmı olur... Çözülemeyek sorunlar değil... Önemli olan soruna müdahale süresi... satış sonrası hizmetler iyi bir marka olabilmek için son derece önemli... Şirketin bu işi fazlasıyla önemsemesi gerekiyor. Tabi üst gelir grubundaki müşterileri memnun etmek çok zordur... Alt ve orta gelir grubu sorunun giderilmesi için uğraşır... Çözemezse feryadı basar... Üst gelir grubu şirketle bile muhatap olmaz... hemen davayı açar... Bu arada şirketin Habertürk'e gönderdiği açıklama şu şekilde 10 Ocak 2011 tarihli Haber Türk Gazetesi'nde yayınlanan Lüks villayı alt katı sürekli rutubetli diye dava ettiler başlıklı haberde aktarılan konunun, bu konudaki görüşümüz alınmadan haber yapılmış olmasından büyük üzüntü duyduk. Bu nedenle size şirketimizin müşteri politikası, çalışma tarzı ve yapılan haber hakkında bilgi vermek isteriz. Eroğlu Yapı için müşteri memnuniyeti verdiği hizmet kapsamında en önemli kavramdır. Bu nedenle; Oksizen Konakları projemizin tesliminden sonraki teknik ihtiyaçlarını gidermek ve konulara anında müdahale edebilmek için Oksizen Konakları içerisinde 'on-site' Müşteri Hizmetleri departmanı kurulmuştur. Müşterilerimizden gelen tüm talepler ve yaşanan sorunlara zaman kaybetmeden, müşterimizin ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde cevap vermeye özen göstermekteyiz. Elbette bazı durumlarda müdahale edilmesine rağmen; çıkan teknik sorunun niteliğine bağlı olarak maalesef anında çözüm üretilmesi mümkün olamamaktadır. Eroğlu Yapı olarak, olumlu ve olumsuz her koşulda müşterilerimize sunduğumuz tüm hizmetlerin arkasında durarak, yalnızca teslimata kadar değil, teslimat sonrasında da verdiğimiz hizmetler ile müşterilerimizin yanında olmaya devam etmekteyiz. Haberinizde aktardığınız konunun, dava sürecine girdiğine ilişkin bilgimiz olmamakla ve söz konusu dava konularını kabul anlamına gelmemekle beraber, müşteri odaklı hizmet yaklaşımımız ile konu hakkında en kısa sürede gerekli inceleme ve çalışmayı yaparak; şirketimizin üzerine düşen bir yükümlülüğün bulunması halinde sorunun en kısa sürede çözümleneceğine ve Oksizen Konakları sakinlerinin keyifli yaşantılarına devam edeceğine inancımız tamdır.Konunun tarafımızca takip edildiğini ve konuyla ilgili bundan sonraki gelişmeler hakkında gerekirse size bilgi vermekten memnuniyet duyacağımızı bildirmek isteriz. İyi çalışmalar dileğiyle sevgiler...
Yorumlar
Henüz yorum yok.
Üye işlemlerinden üye olup / giriş yaparak sizde yorum yapabilirsiniz. Üye işlemleri için tıklayın