Soru
Merhaba,
Apartıman yöneticisi iki ayrı defter tutmak zorundamı?
İşletme defteri tutmayıp, tüm gelir ve giderlerinde karar defterine yazarak tutulması yasakmıdır.
saygılar.
Yanıt : sayın afrasyap, - Yönetici, kat malikleri kurulunun kararlarını protokolleri, yapılan ihtar ve tebligatın özetini ve tarihlerini ve bütün giderleri, 32 nci maddede sözü geçen deftere tarih sırasiyle yazmaya ve bu defteri ve giderlerin belgeleriyle diğer bütün belgeleri bir dosyada saklamaya mecburdur. bunlar tek defterde olabilir.
Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı. Yanıt : sayın afrasyap, - Yönetici, kat malikleri kurulunun kararlarını protokolleri, yapılan ihtar ve tebligatın özetini ve tarihlerini ve bütün giderleri, 32 nci maddede sözü geçen deftere tarih sırasiyle yazmaya ve bu defteri ve giderlerin belgeleriyle diğer bütün belgeleri bir dosyada saklamaya mecburdur. bunlar tek defterde olabilir.
Yorumlar
Henüz yorum yok.
Üye işlemlerinden üye olup / giriş yaparak sizde yorum yapabilirsiniz. Üye işlemleri için tıklayın