Fiyapı nasıl bir şirket?

Soru
Fiyaka Tuzla 3 den aldığım dairenin çatısındaki izolayon yetersizliğinden dairemin tavanına su sızmaktadır. Site müdürü bu tür sorunların 5 yıl FİYAPI garantisinde olduğunu ve yönetim olarak bu işlere FİYAPInın talimatıyla karışamadıklarını ve sitedeki diğer blokların çatısında da benzer sorunun bulunduğunu söyledi. Ben de FİYAPI nın bu işlerle görevlendirdiği Muhammed bey isimli kişiye telefonla ulaşmaya çalıştım. Teli sürekli kapalı veya açılmayan Muhammed beye 1 kez ulaşabildiğimde sorunun halledileceği yanıtını alarak beklemeye başladım. Ancak çatıyla ilgili hiçbir çalışma yapılmadığını duyunca FİYAPI yla irtibat kurmaya çalıştım. Her zamanki gibi telefonla ulaşma çabalirma yapmıştarım sonuç vermedi. "Bugün eğitimdeler, aradığınız kişi yerinde yok, daha sonra arayın" gibi klasik FİYAPI atlatma yöntemleriyle atlatıldım. 2 kez bizzat Ataşehirdeki merkezlerine gittim. Orda da yetkili yok,bizi daha sonra telden arayın" dediler. Sonuç alamayınca 3.kez FİYAPI'ya gittiğimde bana söylenen inanılmazdı. "Biz bu sorunla ilgilenemeyeceğiz. İsterseniz yasal haklarınızı kullanabilirsiniz" Yorum sizin:(



Yanıt : Peki...
Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Ağustos 2012 | 12:12 Yasemin Sarı 919 Kişi okudu

Yorumlar

    Henüz yorum yok.
    Üye işlemlerinden üye olup / giriş yaparak sizde yorum yapabilirsiniz. Üye işlemleri için tıklayın