DUMANAKAYA VE Peki peki ?
Soru
Merhabalar,
Benim ve diğer okuyucuların sizinle paylaştıklarıyla ve aslında fikrinizi, yorumunuzu merak ediyor ve Dumankaya Konsept Halkalı'daki su anki sorunlu donemi nasıl değerlendiriyorsunuz sorusuna cevap arıyoruz.
Sizin bu konuyla ilgili simdiye kadar sadece Peki demekle yetindiğinizi gordum,gorduk. Aslında firmayı yakından tanıyan bir uzman,profesyonel olarak bize daha fazla bilgi veya yorum verebilirdiniz. Fakat tercih etmediniz.
Sizi hep net, akılcı ve sorun çözücü olarak gorduk ,oyle kabul ettik vede sevdik,saydık. Ancak bizi su an yasadıgımız zor donemde sadece ''PEKİ''lerle değil, değerli bilgi ve tecrübelerinizle beslemenizi bekliyoruz.
En isten saygı ve sevgilerimle
Selcuk Avcı
Yanıt : Merhaba. Şimdiye kadar kimse görüşümü sormadı. Sadece durumu anlattı. Görüşümü soran olsaydı çok açık ve net olarak ifade edebilirdim. Size de ayrıca teşekkür ediyorum. İlk defa bu konuda görüşümü merak ettiğiniz için. Dumankaya'nın bu projelerin hiçbirini geciktirmemesi gerekiyordu. Ne yapıp edip zamanında teslim etmesi şarttı. Varsayalım elde olmayan nedenlerle bu gecikme yaşandı. Bu durumda önceden müşteriyi bilgilendirmesi gerekiyordu. Yaşanan kriz sürecini iyi yönetemedi. Neden yönetemedi? Bunu şirketin patronlarına da ilettim. Kötü profesyonellerle çalışıyorlar. Profesyoneller "çok profesyonel" görünümlü. Ama içi boş. Berbat profesyoneller. Bahsettiğim profesyonelleri aldım karşıma bizzat pazarlamayı ve dijital pazarlamayı bizzat kendim anlattım. Benim anlattığım donelerle beni vurmaya kalktılar. Bu kadar komik durum. Dumankaya'nın temel sorunu pazarlamanın bir araç olduğunu unutup pazarlamayı bir amaç haline getirmesi. Bu sorunu aşması ve acilen tüm müşterileri ile barışması gerekiyor. Bunu yaparsa işi kolay. Yapmazsa işi zor. Konutta başarı da başarısızlık da bir sarmaldır. Sarmalın nerede olacağına sonuçta şirketin patronları karar verir.
Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı. Yanıt : Merhaba. Şimdiye kadar kimse görüşümü sormadı. Sadece durumu anlattı. Görüşümü soran olsaydı çok açık ve net olarak ifade edebilirdim. Size de ayrıca teşekkür ediyorum. İlk defa bu konuda görüşümü merak ettiğiniz için. Dumankaya'nın bu projelerin hiçbirini geciktirmemesi gerekiyordu. Ne yapıp edip zamanında teslim etmesi şarttı. Varsayalım elde olmayan nedenlerle bu gecikme yaşandı. Bu durumda önceden müşteriyi bilgilendirmesi gerekiyordu. Yaşanan kriz sürecini iyi yönetemedi. Neden yönetemedi? Bunu şirketin patronlarına da ilettim. Kötü profesyonellerle çalışıyorlar. Profesyoneller "çok profesyonel" görünümlü. Ama içi boş. Berbat profesyoneller. Bahsettiğim profesyonelleri aldım karşıma bizzat pazarlamayı ve dijital pazarlamayı bizzat kendim anlattım. Benim anlattığım donelerle beni vurmaya kalktılar. Bu kadar komik durum. Dumankaya'nın temel sorunu pazarlamanın bir araç olduğunu unutup pazarlamayı bir amaç haline getirmesi. Bu sorunu aşması ve acilen tüm müşterileri ile barışması gerekiyor. Bunu yaparsa işi kolay. Yapmazsa işi zor. Konutta başarı da başarısızlık da bir sarmaldır. Sarmalın nerede olacağına sonuçta şirketin patronları karar verir.
Yorumlar
Henüz yorum yok.
Üye işlemlerinden üye olup / giriş yaparak sizde yorum yapabilirsiniz. Üye işlemleri için tıklayın