bimeks mağazasından alınan ürün kırık çıktı hakkımı savunamıyorum

Soru
iyi gunler. bimeks elektronik mağazasından, beğendiğim bir tane laptop satın aldım. satın alırken kontrol yapıyormusunuz dıye sordum. kendılerı, kurulum parası aldıklarını söyledıler. bende bilgisayarı alıp eve getirdim. kutuyu açıp bilgisayarı çalıştırdığımda ekranın içten kırık olduğunu farkettım. yaklaşık bir saat sonrasında aynı mağazaya giderek, aldığım ürünün kırık olduğunu söyledim, kendilerininde "yapabıleceğimiz hiçbirşey yok servise göndereceğiz" dedıler. servisten gelen yanıt "kullanıcı hatası " cevabını aldım ve tamir parası istediler. bu durumda yapabileceğim bir şey var mı ? aynı zamanda bu durumu mail yolu ile müşteri temsilciliğine anlattığımda olumsuz cevap aldım. halen daha bilgisayar serviste ve hiçbir işlem yapmıyorlar. sizce ne yapmalıyım? ürünü sağlam teslim etmek mağazanın sorumluluğunda değilmidir.. yardımcı olabilirmisiniz ?



Yanıt : Geç kalmadan Kaymakamlıklarda bulunan tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz.
Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
09 Ocak 2014 | 21:51 erkan güneş 392 Kişi okudu

Yorumlar

    Henüz yorum yok.
    Üye işlemlerinden üye olup / giriş yaparak sizde yorum yapabilirsiniz. Üye işlemleri için tıklayın