Banka avukatı ile anlasamama

Soru
Merhaba ben 3 yıl once denızbanktan konut kredısı kullandım ama maas alamasıgımdan dolayı 3 ttasıt gectı ve durumu defalarca subeye ve genel merkeze ılettım ama bır sonuc alamadım ödeyın dedıler sureklı sımdı 90 gun sonunda dırek avukata yonlendırmısler haber vermeden avukat bır anlasma yoluna gıtmıyor ya satın yada satacagız dıyor bunun bır cozumu yokmu. Ödeyım borcumu taksıtlerımı dedım kabul edılmıyo ne yapmaliyim bır muhattap bulamadım ordan oraya gonderıp durdular yapılandırma ıstedım onuda yapmadılar



Yanıt : Merhaba. Banka ile yaptığınız sözleşme ile birlikte tüketici hakem heyetine başvurmanız ve şikayetinizi dile getirmeniz faydalı olacaktır.
Özge Özdemir tarafından yanıtlandı.
11 Mayıs 2017 | 09:13 Okan delikaya 1191 Kişi okudu

Yorumlar

    Henüz yorum yok.
    Üye işlemlerinden üye olup / giriş yaparak sizde yorum yapabilirsiniz. Üye işlemleri için tıklayın