SİTE YÖNETİMİ VE SORUNLARI
Merhaba Nihat Bey Ben Başakşehir Kayacity Residance ta oturuyorum. Site 2016 ocak-şubat aylarında her daireden aidat gideri dışında 400+400=800 tl site borçları için para topladı ve vermeyenleri icraya vereceklerini söylediler yani herkes mecburen verdi. Bildiğim kadarıyla sadece 17 daire vermemiş. Bu parayı toplarken siteyi yapan mütaahitin ilk aidatları alıp gittiğini ve bu yüzden sitenin borcu olduğunu söylediler. Bizler sitenin borcunu ödemek zorundamıydık 800 tl para verdik bunu bir türlü anlayamadık... Sitenin bi elektrik sorunu var çoğu dairenin şalterleri atıyor. Benim dairemin 1 haftadır hergün neredeyse günde 20 kere şalteri attı ve daha yeni aldığım buzdolabım bozuldu. Yönetimle konuştuğumuzda bize şalter atma sebebinin bedaştan kaynaklandığını ve trafonun siteye yetersiz geldiğini söylediler ama sonradan bahçe aydınlatmalarına su kaçtığını bir bloğun otoparkına sürekli su bastığını ve bu yüzden şalterlerin sürekli attığını öğrendik. İlgileneceğiz dediler ama buzdolabım bozulduktan sonra ne fayda... ve birçok kişinin beyaz eşyalarının bozulduğunu da öğrendik. Şimdi benim sormak istediklerim şunlar ; site merkezi sistem faturalarını her ay a4 kağıdına siteye toplam şu kadar fatura geldi siz bu kadar kullandınız vs diyerek fatura adı altında bi kağıt yolluyor ödüyoruz. Bir anda 200 tl olan aidati 284 tl yaptılar kabul ettik ödüyoruz, gerçekten gerekli bi sebeple mi toplandığını bilmediğimiz 800 tl yi ödedik, şalter attı sustuk çözümlenmesini bekliyoruz... Bu durumlarda bizim hiç haklı bir tarafımız yok mu? her ay sitenin banka hesabına ödemelerimizi yapıyoruz ama o banka hesabında ödemeler nereye gidiyor doğru yerlere mi gidiyor sitenin yakıt faturasını a4 e yazıp yollamak ne kadar doğru gerçek fatura nerede aidat neden bi anda o kadar arttı 800 tl nereye gitti bilmiyoruz. Her daireye banka ekstrelerini mail olarak yollamak zorunda olduklarını düşünüyorum. Ve şuan bozulan buzdolabımın hakkını da almak istiyorum. Bizi bi şekile bilgilendirirseniz sevinirim... İyi Günler