Özak GYO Müşteri Hizmetleri
Merhaba Tebernüş Bey, tam soru formatında olmasa da aslında konut sektörünün genelinde gördüğüm bir sorunu paylaşmak istiyorum. Özak GYO Hayattepe projesi satışa çıktığında (geçen yıl Mayıs ayı) internet sitelerinden form doldurup telefonla geri dönüş rica etmiştim. Tabi arayan soran olmadı. Bugün telefonum çaldı, Özak GYO'dan aradılar, girdiğim taleple ilgili görüşmek istediklerini ilettiler 15 ay sonra :) Ben de talebimin 15 ay önce olduğunu bugün projeleriyle ilgilenmediğimi söyledim ve teşekkür ettim. Arayan personel hiçbirşey söylemeden telefonu yüzüme kapattı. Bu 1980li yılların bakkal anlayışı: "Nasılsa ürün satıyor müşteriye kötü davransam da satışım etkilenmez". Ayrıca konuta talep çokken internetten gelen talebe yanıt vermemek, satış azalınca da internet database ini kullanma yöntemini Özak GYO pazarlama bölümü dahiyene bir çözüm olarak mı görüyor acaba :) İlgililere iletirseniz sevinirim. Teşekkürler, iyi günler.