Marmaroom rezilliği herkes bilsin diye mail ime paylaşıyorum
Hatırlıyorsunuzdur, ben Marmaroom D Blok 24 Numaralı dairenin sahibiyim. Artık iyi niyetimizin sınırlarının fazlaca zorlandığını hissediyoruz. Her ne kadar cevap vermeseniz de okuduğunuzu söylediğiniz için e-mail yazıyorum. Söz vermeniz halinde kira ödemesi hala gerçekleşmedi. (yanlışsam düzeltin) Kaldı ki söz verilen her hangi bir şey gerçekleşmedi şu ana kadar! (evin teslimi mesela) Evlilik planım olduğunu söyledim. Gerçekçi zaman istedim bir yıl gecikecekse öyle söyleyin "tamam" diyeceğim dedim. Söz verdiniz, yapmadınız! En beteri de gelip yüz yüze muhatap bulamama (gerçekçi ve doğru bir cevap verebilecek) sorunumuzdan bahsettiğimizde bunun çözüleceğine dair söz vermeniz halinde halen devam etmesi. Bu kabul edilemez! En son daha birkaç saat önce konuyla ilgili bilgi almak için eşim muhasebeden bir arkadaşa ulaşıyor. (Hafta içi size ulaşma çabam boşa çıktığı için farklı birisine ulaşmayı denedik!) Arkadaş her zaman olduğu gibi "hemen döneceğini!" söylüyor. Ne tesadüftür ki yine her zaman olduğu gibi dönmüyor. İkinci kez aradığımızdaysa yine her zaman olduğu gibi çıkmış olduğu bilgisini alıyoruz. Bu bir şirket politikası her halde! Telefonu açma --> Açarsan hemen döneceğini söyle --> Asla dönme --> Tekrar aranmadan ofisten çık! Yoğunluktan dert yandığınızı duyuyoruz sık sık. Öyledir tabi de bir kere ulaştığımızda ikinci kez ulaşamıyoruz. Ofiste muhatta bulamıyoruz. Ben reklamcıyım. Yoğun çalışmak kelimenin tam anlamıyla ne demek biliyorum. Yeri geliyor 3 gün 4 gün ofiste kalarak çalışıyoruz. Çünkü için bir deadline'ı var ve bir o işi teslim etmek zorundayız. Telefonlarını açmak da nezaketin bir gereğidir, işin bile değil! Ve bu tempo çok sık devam ediyor. Benim çalıştığım ve buna benzer tüm sektörlerde işin tamamlanması esastır ve yoğunluk bir şeyin bahanesi de olamaz. Medyada da çok fazla tanıdığım var, durum böyledir. Sözün özü hakkımız olanı alabilmek için sıra sıra her yolu deniyoruz. şirket içerisinde şirketin sahibi hariç ulaşabileceğimiz daha üst bir seviye kalmadı ama sorunumuzu çözemedik. Avukat arkadaşlarımıza danıştık, yasal haklarımızı deneyeceğiz. Yarın bir ihtarname çekiyoruz bilginize. Çözüm olur mu bilmiyorum ama çözüm bulana kadar ne olursa deneyeceğimizden emin olabilirsiniz. Bunu kendi şahsım adına söylüyorum müşteriniz olarak çok ama çok değersiz hissettiriyorsunuz ve buna bir yıldır tahammül etmek durumunda kalıyorum. Daha fazla kalmayacağım.