Bilmiyorum Yeşil İnşaat'a kim akıl veriyor ama müşterileri

Bilmiyorum Yeşil İnşaat\'a kim akıl veriyor ama müşterileriniz hakkında suç duyurusunda bulunmak pek etik değil doğrusu. Açıkçası müşterilerin aldıkları ürünü istedikleri kadar eleştirebilecekleri gerçeğini unutmamak gerekir. Yeşil İnşaatı eleştirdiğim için kendilerinin şikayeti üzerine polise ifadeye çağrıldığım için son diyeceğim şu(Engin Yeşil bu cümleyi çok iyi anlar) Innovia Projesi Harvard Business Case'lık bir projedir aynen katılıyorum ama kötü anlamda. Müşterisine düşman kesilen bir kurumun bu ilginç yaklaşımı ve yaptığı œetik olmayan bu hareket için case yazılabilir. Bence politikalarınızı tekrar gözden geçirmeliler yoksa finansallarına baktım uzun vadede finansman desteğini bulamazlarsa Innovia 3 ve 4'ü tamamlamaları çok zor. Ayrıca etik kurallar kitabınızdaki maddelere karşı biraz daha saygılı olmaları gerekir.Bu yorumu yayınlrsanız çok sevinirim. Teşekkürler

Cevap : Rica ederim. Bu aklı benim vermediğim kesin... Tüm patronlara aynı tavsyide bulunuyorum Müşterinizi memnun edin. Müşteriniz sizden çok şey istemiyor. Bir müşterinizi memnun ederseniz o müşterinizin tüm arkadaşlarına, akrabalarına, ailesine, sülalesine ev satarsınız... Satabilirsiniz... Bir müşteriyi kaybederseniz sadece o müşteriyi kaybetmezsiniz. Tüm çevresini kaybedersiniz...